ei kommentteja

Kanaravintolan työntekijä kiipesi viemäriin asiakkaan puhelimen pelastamiseksi!

Hän sanoi, että myötätunto vain valloitti ja hän halusi vain auttaa.

Mikään ei voisi pehmentää puhelinta kun se putoaa viemäriin. Ellei rohkea kanaravintolan työntekijä kiipeä maan alle hakeakseen sen … ja antaa sitten halauksen.

Työntekijät antavat kaikkensa

Sen lisäksi, että “Chick-fil-A” on rapeiden kanavoileipien lähde, sillä on myös hyvä maine työntekijöillä, jotka antavat asiakkailleen kaikkensa. Johtajalta, joka menee ylitöiksi korjata toisen maailmansodan veteraanin renkaan, henkilöstöön, joka hoitaa asiakkaan vuotavan ikkunan, hyvät teot ovat yhtä suuria kuin lounaalla olevat linjat. Ei ihme, että se ansaitsivat Amerikan suosikki pikaruokaketjun tittelin.

Viimeisin tapaus, joka ylittää asiakkaiden odotukset, tapahtui Chick-fil-A: lla Fredericksburgissa, Virginiassa, 1. lokakuuta, eräs nainen meni ravintolaan paniikissa, koska oli juuri pudottanut puhelimensa viemäriin.

Myöhemmin samana päivänä Facebookiin kokemuksensa jakanut nainen Facebook sanoi, että hän pudotti puhelimensa ottaen poikansa pakettiautosta vain katsellaksesi sen pomppivan suoraan myrskyn silmään eli viemäriin. Tavoittamatta sitä itse, Hall meni ravintolaan pyytämään apua.

Osoittautui, että hän tuli oikeaan paikkaan.

LUE MYÖS: Onko sähkötupakointi sittenkin hyvin vaarallista?

Nainen hädässä

“Hän oli melkein kyyneleissä tullessaan sisään ja pyysi johtajaa auttamaan”, Naisen puhelimen kaivosta pelastanut työntekijä kertoi TODAY Foodille. “Myötätunto vain valtasi ja halusin vain auttaa.”

Nuori mies nousi maahan arinan vieressä ja käytti taittuvaa peiliä etsiäkseen puhelimen. Hän huomasi nopeasti, että puhelin oli mennyt viemäriportin läpi ja kadun alla olevaan “tummaan kuiluun”. Samaan aikaan nainen ja hänen poikansa menivät syömään ravintolaan (he olivat nälkäisiä!).

Työntekijämies ylitti paljon työpaikkansa vaatimukset, koska hän korvasi perheelle heidän ateriansa ja kutsui läänin apua puhelimen saamisessa. Nainen alkoi hyväksyä tappion, mutta työntekijä ei luovuttanut.

Parkkipaikan pelastusoperaatio

“En aikonut lopettaa ennen kuin sain hänen puhelimensa takaisin. Hän oli niin järkyttynyt nähdessään, että koko hänen elämänsä oli siinä puhelimessa”, mies kertoi TÄNÄÄN. “Olen Kristuksen seuraaja ja halusin vain tehdä oikein. Silloin he molemmat  huomasivat, että kaivon kansi ei ollut ruuvattu kiinni. Ehkä tässä on vielä mahdollisuus!

“Yritettyään saada puhelinta kepillä joka myös putosi kaivoon, hän sanoi minulle, että se on kaivo syystäkin miehenmentävä, menen alas”, nainen kertoo.

Next level asiakaspalvelua

Työntekijä, joka on työskennellyt Chick-fil-A ketjussa vuodesta 2012 lähtien yliopiston kautta ja poispäin ja hoitaa nyt franchising-yhtiön digitaalista markkinointia ja tapahtumia, sanoi, ettei se ollut pelottavaa.

“Kaivon reikä ei ollut edes kuuden metrin syvä. Valokuvassa seisoin betonilattialla pohjassa ja reikä sivulle oli niin pieni, ettei edes hiiri olisi päässyt sitä läpi. Ei mietitty. Kaikki tapahtui vain hetkessä “, mies kertoi. Käytyään  Fredericksburgin kadujen alla, mies nousi voittajaksi ja palasi naisen puhelimen kera, joka oli täysin ehjä.

“Olin niin kiitollinen, että halasin häntä heti”,hän sanoi. “Hän ei vain viiltänyt sormeaan ja likasi itsensä laskeutumalla saastaiseen viemäriin. Sain tietää, että hänen vuoronsa oli juuri loppunut ja hän oli edelleen halukas auttamaan minua”, nainen sanoi.

Tämä on jo seuraavan tason asiakaspalvelua!

Tämä sivusto käyttää evästeitä palveluiden toimittamisessa, mainosten personoinnissa ja liikenteen analysoinnissa. Sivuston käyttötiedot lähetetään Googlelle. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa

Lisätietoa löydät osoitteesta: https://www.google.com/policies/technologies/cookies/

Sulje